27.1.08

EL SÍNDIC DE GREUGES DE LA CIUTAT, NO ENS CONTESTA!!!!


Dençà que fa mesos vàrem entregar al síndic de greuges de la ciutat, el senyor Jaume Clavell, un escrit den unciant el problema de la contaminació del bus en la seva parada de l'estació (carrer Lluís Millet) no ens ha dit res, per això li hem adreçat el següent escrit:


Sr. Clavell, Síndic de Greuges de Sant Cugat del Vallès,

Fa mesos varem presentar una queixa a la seva oficina, i a posteriori a la Sindicatura de Greuges de Catalunya. Havent rebut resposta, fa uns dies, d'aquesta darrera sindicatura, donant l'expedient per tancat, ja que la sindicatura de greuges de la ciutat ja estava tractant el tema. Aprofitant que he vist l'escrit que ha fet al butlletí Un altre Sant Cugat d'aquest mes de gener, i vostè ha aprofitat per fer repàs de la seva gestió, li vull comunicar el nostre descontent per no haver rebut cap tipus de notificació des del moment de la presentació de la queixa de la contaminació del bus de l'estació.

Entenem que el ciutadà quan fa una queixa a la sindicatura és perquè poques solucions més li queden. I que és obvi, que si més no, espera algun tipus de resposta, si bé em rebut la notificació de la sindicatura de Catalunya. Perque no em rebut cap notificació de la seva oficina? crec que és prudent anar informant periòdicament al ciutadà o a la entitat quan les resolucions i els informes es demoren.

En aquest cas ens agradaria saber en quin estat es troba la nostra queixa, respecte a la contaminació acústica i atmosfèrica prodiuida pels autobusos que utilitzen la parada del carrer Lluís Companys nº 4?

En el Sr. Ambrós tampoc li ha donat resposta? ja que té una quiexa feta en el mateix sentit.

Sr. Clavell, la nostra associació havia posat esperança en la seva intermediació, però entenem que l'ajuntament de Sant Cugat té molta força, i que actuar contra ell, o demanar que modifiqui el lloc de la parada, o que reubiqui les linies d'autobusos per un altre lloc, o que els faci passar per un altre indret, és ben poc viable.

En aquest cas la nostra entitat està decebuda amb la seva gestió. No per una possible resolució negativa, sinó per no haver rebut cap tipus de resposta en tot aquest temps. En aquest cas quan la ciutadania ens pregunti per la sindicatura, la nostra resposta no serà gaire encoratjadora donada l'experiència que en tenim